And it's over

Så var det slut på ett skede av mitt liv..
Jag har flyttat mig vidare, grattis, du klarade av det. Sen e frågan hur bra ja kommer må av det, men det löser sig alltid.
Sitter här och funderar över de senaste tre månaderna av mitt liv, hur mycket som har ändrats. Det är ganska spännande när man tänker på hur mycket man kan mogna på så kort tid, och samtidigt hur man kan bli så liten så.
Nu blir allt anorlunda, positivt eller negativt får ja se längs vägen. Förhoppningsvis blir vägen ljus och kantad av små vitsippor och kantareller, men det är troligt att den istället kommer kantas av glassplitter och taggiga rosor.

Idag såg vi iallafall på The Wedding Singer, musikalen. Störtskön var den verkligen. Hade säkert uppskattat den ännu mer om inte oron legat och gnagt i magkanten, utan orsak. Lika skoj varje gång den börjar tugga på.

Nu ska ja nog börja tänka på refrängen.. God natt och tack för din tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0