Happy Birthday to me...

Ja, idag fyllde man 16 då. Känner mig inte mycket äldre än förut. Snarare yngre och omognare, men det kanske är så att ju äldre man blir destå barnsligare sinne?




Ciniz gav mig present idag :D Ett jättefiiint ljus, thanx gumman :D

Hon hade oxå tryckt upp massa bilder på mig, och tapetserat skolan med dem. Väldigt skrämmande att se sina egna ögon följa en runt, överallt.. :S


Av familjen fick jag ÄNTLIGEN en jättefiin underbar elgitarr :D Älskar den redan :D<3



Haha, idag var Sven rutig, trodde vi, men det visade sig att det bara var stjortan... Däremot var majoriteten av klassens pojkar gråa, utom en som var blommig ;D Emmsan var tyvärr sjuker :/ Klassen
sjöng för mig ändå, det märks mer än väl att vi inte är en musikklass :D Haha.. Dom e så underbara... SPIC i mitt härta ;D


På torget, när vi väntade på bussen, var det några tjejer som blev påkörda av bussen, så alla bussar försenades massor. Stackars flikkor...


Pookie, den lilla satungen, e så förvirrande... Bah...


Som avslutning får ja väl säga tack till alla som grattat mig idag :D Thanx... Det värmer!

Kommentarer
Postat av: Ciniz

jag erkänner´t aldrig ;) ;D ;D ;P (A)

2008-07-31 @ 21:29:09
URL: http://ciniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0