Dag... 4

Nu har jag, tro det eller ej, överlevt 4 dagar på mitt arbete på fritids. Så söta ungar att man bara vill äta upp dom <3
Imorgon kommer det, kanske, vara 2 barn på vår avdelning.. och ungefär 4-6 personal ^^ Toppen, en dag till med ingenting att göra.. *suck*

Igårkväll var det mys hos Alex. Det var trevligt, förutom att vi fick vänta 45 min på pojkarna (Alex och Vic räknas INTE in där) som sen inte skulle ha mat. Väntan i onödan alltså *suck*. Men sen handlade vi massor av goda ingredienser till Tacos, och bakade en kladdkaka samtidigt, med för lite kakao och för mycket vanilj. Mycket speciell smak xD Titta på när de galna Pojkarna spelade Guitar Hero III blev sen, och kittlingsbrottning, och allmän död och "böghög". Trevligt trevligt, och varmt som fan ! Åt så jag nästan sprack, och när sen 4 personer lägger sig på en blir de INTE bättre! Jag lovar :S

Nu måste jag hitta det där satans receptet, innan jag somnar sittande *drewl*. Sitter redan halvsovande och dreglar xD

Tack för din tid !

Kommentarer
Postat av: Ilona

Men sötnos då!? Det lär vara så att jag har grymt mycket att göra, men inte slutar jag göra den bloggdesign jag lovat dig?

Aldrig! <3

2008-08-07 @ 22:32:42
URL: http://ilonasvardagsliv.blogg.se/
Postat av: Bertil

Kul att hörra att du trivs på jobbet, gör måstena lite lättare ;)

2008-08-08 @ 12:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0