Döden närmar sig...

Idag är min sista dag i livet. Sista dagen i frihet...

Imorgon bitti kommer mina fötter ta mig till vägens slut, direkt till helvetet på jorden. Till världens ände. Min ände.
Döda mig försiktigt, snälla Hammarlundsbarn, låt mig dö smärtfritt xD

Haha! Jag börjar jobba imorgon, med små fritidsbarn, och kommer som sagt avlida. Så, jag tänkte väl mest säga hej då till de som mot förväntan läser min ointressanta blogg. Tack för den här tiden kära ni, och kom gärna på min begravning sedan :) Den borde ske i Hammarö kyrka på typ.. öhm.. fredag?

Finns det förutom det någon som har lust att leka med mig min sista levande dag? (a)

Adjö, farväl, vi syns inte mer..!

Älskar faktiskt de flesta av er <3


"The last enemy that shall be destroyed is death."

Kommentarer
Postat av: Bertil

2008-08-03 @ 15:01:28
Postat av: Bertil

Älskar FAKTISKT de flesta av er? Hehe..det lät faktiskt lite gulligt, hoppas jag är en av dom ;)

2008-08-03 @ 15:02:27
Postat av: Ciniz

sikken tur att du inte dog dåra xD ;P tihii därru ;P

2008-08-04 @ 23:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0