I'd rather be his whore, then your wife!

Wow. Och jag som inte tyckte om den filmen
Titanic. <3
Nu satt jag ändå där, klistrad vid tvn, fast i denna omöjliga kärlek. Och grät .. Ja, jag grät ..

Båda två, Rose och Jack, de som ger ALLT för att vara tillsammans. Jack som räddar hennes liv. Finns sånna människor? Skulle någon ge sitt liv för att rädda den de älskar, om det fanns chans att överleva själv? Hur kan man tycka att en biljett som ledde till döden, ändå var värd det, bara för att han träffade henne där? Och vara tacksam över det? Och samtidigt kan man undra hur man kan leva med sig själv i vetenskap om att man lever tack vare att man tog någon annans plats på livbåtarna. *snyft*

Det är ju sånna filmer jag inte får se, sånna där snyftiga superromantiska filmer. De där underbara filmerna <3

Förutom det är det perfekt mysväder ute, regnar och blåser och har sig. Ska nog hämta en kopp varmt te och sätta på en söt film till, vet bara inte vilken. Saknar bara någon att krama på.
Den jag älskar.
Men ensamt är det.........

Would you die for me too?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0