Sista sommarlovsdagen ;(

Igår kväll såg jag en lokatt vid fotbollsplan, en lurvig liten sak, trodde jag. I skogen stog ett troll och grymtade i mörkret. Runt mina fötter flög andar och småskrymt. I luften kraxade vildvittrorna och bakom mig sprang grådvärgar och annat. I min fantasi i alla fall. Min fantasi är riktigt farlig ibland, gör att en tyst promenad i mörkret blir en jakt på liv och död. En dröm kan ta en till världens ände, men stanna i en chokladsåsbytta. Tror det är något fel på min hjärna ^^.

Idag är det den absolut sista sommarlovsdagen 2008, och jag har absolut ingenting att göra :( . Känns sorligt att spendera sommarens sista dag inomhus framför datorn och tittande på regnet. Vilken sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0