1 december

Bara 23 dagar kvar till julafton.
Nedräkningen har börjat.

Jag har fått massor av tid att tänka idag. Allt för mycket. Och jag kom på en sak. Eller snarare mindes.
När jag var liten fick jag en liten present varje dag fram till jul, så skulle jag vilja ha de nu också. Bli sådär riktigt bortskämd varje dag fram till julafton. Med en extra chokladbit nån dag, eller ett extra hej från någon. Kanske en oväntad kram. En blomma den 10e kanske. Eller en fika någonstans :) . Tänk va trevligt det skulle vara.

Imorgon blir det opponering. Och Spring Awakening!!! =D
Uppstartsmöte för RFSU 19.00 på UNO också, hoppas jag orkar med. *håller tummarna*

Spoil me

Kommentarer
Postat av: Bertil

Hmm...var det en inbjudan till en....inbjudan ?

2008-12-03 @ 17:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0