Onsdag idag

Idag var det onsdag, första dagen helt utan godis!
Morgonen började ganska bra, förutom att jag försov mig på morgonen och knappt fick i mig nån frukost... Inte för att ja ville äta något.. Hatar att äta.. Satt i trappen på bussen eftersom den var full, med älsklingsMeteora. Vår andra lilla vännina var lika positiv och glad som alltid. "Fan Heller" är alltid en underbar morgonhälsning.

Det var såklart fiskgratäng till lunch idag i skolan, det ville ja inte ens smaka på. Usch! Så istället fick en brödbit slinka ner innan jag och Cin slog oss ned med "politikern" och "den kedjade konstnären" och pratade mycket länge. "Spelledaren" var oxå med oss. En del av samtalet handlade om Våt Mark, en annan om tröjor som kändes som klängande fruntimmer, och såklart hur dåligt McDonalds var för världen. Jag garvade mig igenom stora delar av det samtalet...

På Spanskan genomförde jag och Cin äntligen vår spanskapresetation om Guatemala, jag har en känsla av att det gick jättedåligt. Jag kan ju inte prata inför folk om jag inte vet vad jag pratar om så ja stod antagligen och stammade, knallröd i ansiktet, med händerna i fickorna, näsan i papprena och ryggen kutande. Usch!


Ut från sista lektionen tumlade jag sen, liten och svag, med darrande knän. Jag måste sett väldigt rolig ut. Sen sprang jag ut i regnet och gick hela vägen in till stan, i mina skor som ja inte får gå långt i. Inte så bra! Men jag kom ju på bussen, det är bra!

Nu sitter jag här och knaprar på frusna ärtor och förbereder mig för spanska imperfektverbändelser och Samhällskunskapsplugg för provet i övermorgon. Jag orkar inte! Inte utan sockerrrr....
Good Bye Cruel World!

Kommentarer
Postat av: Ciniz

haha ;D diggar detta inlägg ;P spec samtalet vi hade :D

2008-02-06 @ 19:55:47
Postat av: Do I have to tell?

ja kan nog läsa detta flera många massa ggr och ja kmr nog garva lika möe varje gång xD tihii ;P ( klängande fruntimmer i tröjan xD.. haha) alltid lika kul o disskutera ngt med dem där personerna :P hahaa ;p

2008-02-26 @ 14:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0