Jippi!!

Arvika snart!! Arvika snart!! Arvika snart!! :D

Och Eve färgar håret, de blir bra, I hope! :D

Igår gick jag barfota in till stan, (Tips, gör inte det).
De va så att ja skulle följa lilla Love till bussen, men det gick ingen buss. Hepp, vad gör man då? Jo, då e de bara å promenera. Tänkte följa vännen en liten bit, som blev längre, och längre.. och längre. Helt plötsligt var jag inne i stan med ömmande, nästan såriga fötter. Och de var KOLSVARTA! Ingen bra idé alls.
Och bussen gick inte på en hel timme, så satt i en busskur utanför sjukhuset, utan plånbok och mobil, och väntade 64 minuter på en buss. Det var en spännande dag.

Lyckades inte omvända liten sak till kristendomen heller :/ Hen blev bara mer övertygad om att kristendomen är blöh :(


Idag hade vi en upplevelsevandring i Skoghalls kyrka med konfirmanderna. Första gången jag var nere i kyrkans "katakomber". Det blev riktigt bra :D tyckte jag iallafall.
Ledig imorn och övermorgon från jobbet, ska ju till ARVIKA och dela ut kondomer :D Årets bästa jobb!!

Så strax åker jag! Ha det så bra hemma! :D Pussar och kramar <3

Kommentarer
Postat av: Meh

Kristendomen ÄR blöh...

2008-07-02 @ 19:13:31
URL: http://koockaburra101.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0