Oh!

I suck!

Glömmer hela tiden bort att jag har en blogg att skriva i.

Missade att skriva efter Arvika, stor miss.
Arvikafestivalen var underbar <3 Massa glada människor som vi fick dela ut fina nydesignade kondomer till. Visste du t ex att Magic och Profil är samma kondom, bara olika namn xD och att Magic säljer mer. Det var en jätterolig man som kom och pratade om att Magic sög, medan Profil var det enda rätta. Honom hade jag ganska roligt åt. Precis som han som kom in och ropade ut "Förbjud 2-könade relationer, killar vet vad killar vill ha och tjejer vet vad tjejer vill ha, så det enda rätta är samkönade par!".
En annan grupp människor tog varsin kondom, och sög upp dom i näsan. Det såg lite, öhm, speciellt ut xD
Många tog också kondomerna som en invit till något mer, så hade jag varit väldigt kåt kunde jag lekt madrass hela festivalen xD
En liten pojke på runt 25 år kladdade på klotterplanket "Jag Vill Ha Sex Med Evelina" och tyckte att jag skulle sova i hans tält resten av festivalen, det tyckte inte jag xD

Det var Arvikafestivalen det <3 (Saknar, saknar, saknar)


Sen kom jag hem...

Att vara hemma känns väldigt tråkigt när man festivalat i 4-5 dagar :D
Som tur var hade vi massor att göra med konfirmanderna, eftersom det var sista veckan och allt skulle förberedas. Självklart var de som jobbigast då, och skrek, sprang runt och lyssnade inte för 2 öre på vad vi ledare sa. *suck* Jag är glad att de äntligen är konfirmerade och att jag är ledig <3

Prideparad blev det också, i KARLSTAD för första gången. Jag gick med *stolt*
Själva paraden gick jättebra, efteråt fick vi veta att olika rörelser innan hade väntat med stora stenar för att slå ner oss. Och att det i olika forum diskuterats hur vi enklast skulle slås ner, utan att de skulle smittas av HIV. ^^
MER PRIDE TILL KARLSTAD <3



Nu är det huvudstaden som gäller.. Kommer kanske tillbaka på fredag, lördag någongång.
Vi valpar får ta Stockholm nästa sommar ist, eftersom ingen kan till helgen ;(

Hejsvejs

Vi har alla en vinge
Som vi inte kan flyga med
Som blir till en börda för oss
Som vi måste smyga med...
Kent Andersson

Kommentarer
Postat av: Ciniz

Klockrent! ;) madrass liksom ;P xD hahaa därru, där skulle en vart - nerrå, skojar bara ;) pusspådiggumman :);P

2008-07-31 @ 21:26:33
URL: http://ciniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0