Personlighetstest

Idag gjorde jag ett personlighetstest, ett "riktigt" sådant.
Jag blev en ISFP - Introverted Sensing Feeling Perceiving (Introverted Feeling with Extraverted Sensing)

Läste om min personlighetstyp, den verkade ganska dålig. Förutom att man som ISFP var positiv, varm och vänskaplig typ. Annars kände jag mig mest miffad xD, men det stämde allt. Svårt att prata om riktiga åsikter med andra än de närmsta, vilket ställde till de i "Intima relationer", svårt att ta komplimanger, kunde lätt bli pedant, konflikträdd, tillbakadragen, håller alla åsikter hemliga osv.

Vi är motsatser till varandra...

Kommentarer
Postat av: Bertil

Mycket intressant, det vill jag hära mer om :D Hur du är alltså ;)

2008-07-31 @ 20:55:02
Postat av: Ciniz

art hittade du den sidan? ;P

2008-07-31 @ 21:34:22
URL: http://ciniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0