Luft

Vad hade vi tagit oss till om luften tog slut?

"Under ett dygn drar vi ungefär 30 000 andetag utan att tänka på det. Det blir ca 10 ½ miljoner andetag på ett år, 8 miljarder 400 miljoner under ett liv".

Vi är beroende av luften. Den är allt vi känner till. Finns överallt.
Är det inte det vi borde tro på i sånna fall? Det vi inte kan känna? Det vi inte kan smaka eller lukta på. Det vi inte tänker finns överallt hela tiden?



Borde inte livet gå ut på att ta hand om det vi har istället för att sukta efter saker i fjärran.

Vem ger vissa rätten att behandla sina vänner och medmänniskor som luft?

Cute <3



Du uppfyller mig luft, precis som kärleken uppfyller mig. I varje andetag, du i mig, jag i dig. <3

Kommentarer
Postat av: Meh

Vi får vänta 5-6 miljarder år och se vad som händer när all luft försvinner ._.

2008-06-23 @ 23:12:02
URL: http://koockarburra101.blogg.se/
Postat av: Anonym

va synd :(:( men ja fattar inte hur ja ska svara men ja skriver här att martina edgren ska vara ganska bra på sånt!

2008-06-24 @ 13:55:06
URL: http://amandascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0