Sockervadd?

Ibland påminner himlen mig om sockervadd

Fråga mig inte varför, det bara kom till mig från ovan att himlen säkert smakar sockervadd
Om Månen är ost, molnen är bubbelgum (du vet sånna där som är spunna som nät, som fanns när man var liten?) och sen så är solen en stor söt apelsin, så borde himlen logiskt sett vara gjord av sockervadd färgad blå och rosa och lila ibland.

Idag var första dagen med sommarkonfirmanderna. Jippie!! (eller nåt) De är säkert jättesnälla, för de klarade av saker jag aldrig sett en grupp klara av första träffen. De sjöng (:O) och var tysta under andjakten. Sen lekte de jättesnällt med oss också :D Det kommer nog bli fyra skojiga veckor.

Nu är det säkert med Arvikafestivalen oxå :D Vi ska dit *jeey*!!! Dela ut kondomer FTW!! :D
Totalt nykterhetskrav har vi på oss, annars klipps armbandet och så får man en enkelbiljett hem för den som är intresserad. Och vi får sova i tysta, lugna, alkoholfria, blöta funktionärsdelen. Tack Robert XD

Vad finns mer att säga?

Just det ja, vi var med i NWT idag. Jag och sötungarna jag åkte Stadsloppet med.

God natt XD

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitiful

Ny design minsann? =O

2008-06-17 @ 13:56:54
URL: http://koockaburra101.blogg.se/
Postat av: Love

Hur går andjakten till? Lider änderna?

2008-06-22 @ 17:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0