Måste skriva av mig!

UGH!
Försöker verkligen må bra just nu, men orkar verkligen inte. Snart faller masken!
Förlåt för att jag är den jag är då! Förlåt för att jag inte orkar vara snäll mot folk som behandlar mig som damm..
Har för i helvete inte ens nån anledning att må dåligt, men gör de iaf...

Schackbräde...

Åt helvete med alltsammans.. Vad jag än rör vid verkar förvandlas till sand och rinna iväg mellan mina fingrar.. Så varför ens försöka? Varför ska jag anstränga mig med artigheter och masker? Varför måste jag vara "a perfect lie"?

Kan jag inte bara få släppa taget?

Kommentarer
Postat av: Dragana

Jag förstår mig ganska bra på den känslan! Men det är klart att man får vara den man är. Alltid, och om andra inte gillar det, spelar det ingen roll.

2008-03-18 @ 20:03:13
URL: http://iseedee.blogg.se
Postat av: Ciniz

Let it go, you deserve better.. Don´t let it break your heart.. Just remember, I love you girl! (L)=)

2008-03-19 @ 17:05:35
Postat av: Bertil....

Hej! Du får umgås med mig när du vill ;)
Ge mig bara en signal så kommer jag *kramar*

2008-03-19 @ 21:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0