Psykisk obalans

Det är väl så det är.
För många snedsteg gör att du hamnar i obalans. En psykisk obalans.

Hur ska man förklara det. Det är mitt liv som från början gått käpprätt åt helvete. För folk har aldrig accepterat mig.
Hade jag inte haft min Meteora som stöd genom allt hade jag inte varit här nu. Jag har verkligen mina vänner, mina RIKTIGA vänner, att tacka för så väldigt mycket. Bara för att dom accepterade mig. För att de lät mig vara jag, genom allt. Inte som andra som bara ägnade sig åt sin egen lilla värld, utan att de såg mig och lät mig vara en del av deras liv. <3

Jag vet inte ens vad jag skriver. Ännu mindre varför.
Men så är det väl ibland antar jag.
Eller så är det bara jag som är knasig =D

Kommentarer
Postat av: Ciniz

jag älskar dig gumman..!

2008-05-14 @ 18:39:59
URL: http://Ciniz.blogg.se
Postat av: Bertil :D

Ja är din vän...! Vill vara din vän mera :D

2008-05-22 @ 18:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0