Böcker

Eftersom jag för tillfället inte har så mycket att skriva om tänkte jag ge er läsare (som att det skulle vara någon som läser) en liten update på de böcker jag läser/nyss läst färdigt som jag rekomenderar:

- Tao Enligt Puh av Benjamin Hoff  (utläst)
- Taoismen - En introduktion av Jean C Cooper
- Tao Te Ching / Daodejing orginalet sägs vara skrivet av Lao Tzu för ca 5000 år sedan
- Brisingr av Christopher Paolini
- Sense and Sensibility av Jane Austen
- Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindquist
- Diamandsvärdet och Träsvärdet I av Nick Perumov   (snyggaste framsidan!!)
- Den mörka hemligheten av Saga Borg (Del 2 i Blodsbröderna-serien)

Vilken ytterst intressant blogg detta blev då :)
Jag kom i alla fall till insikt, jag borde läsa klart en bok innan jag börjar på nästa. :-)

Är det någon som undrar vad någon av böckerna handlar om, så kan ni väl fråga och så tillägnar jag nästa blogginlägg med att recensera dessa böcker!

Tack för visat intresse ^^ xD
(Oh, yes, I do suck!)

Kommentarer
Postat av: Love

Vad handlar tao te ching om?

2008-11-21 @ 03:44:41
Postat av: sph

Du borde läsa fler böcker på tyska.

Jag borde läsa ut fler böcker.

Ja.

2008-11-23 @ 11:50:36
Postat av: Anonym

Tao te ching och Tao av Puh ?

2008-11-23 @ 18:29:12
Postat av: Bertil

Sorry glömde skriva namn ^^ Jag där ovanför ^

2008-11-23 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0