fredagdentjugoförstanovember

Ytterligare en skoldag.
Fett värt!
Fredag idag, and Thank God For That xD Trots att jag försov mig och vaknade en timme efter att bussen jag SKULLE ta hade gått. Jag är en så sjukt lyckad människa. Verkligen.
Den här veckan blev seg, väldigt seg. 90% av veckans lektioner har gått ut på självständigt arbete. Vem arbetar då? Särskilt om det är dagens sista lektion, och man lika gärna kan åka hem i dunderfart. Så, den här veckan har jag hittills inte gjort ett enda dugg. Inte det ringaste, på lektionstid iaf. Och ändå är jag förbannat trött. *snark*

Jag ska nog försöka skriva klart idrottsutvärderingen nu, kanske. Om jag inte somnar...

/Intressantast på planeten

Kommentarer
Postat av: din bror

Det är så det är på sam alltså, bara slappa :)

2008-11-22 @ 00:09:56
Postat av: Ciniz

eve- vad är det du egebtligen GÖR med den där ? attackera inte dörrar o.O

2008-11-24 @ 15:30:08
URL: http://ciniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0