Skor

Idag har jag valt att dedikera mitt bloggande åt att diskutera det enorma utbudet av skor.
Jag var idag ute och sökte efter ett par snygga, bekväma, ganska varma vinterskor och vad finns för tillfället i affärerna. Jo, runt 30 olika sorters svarta stövlar.
- Nej, men titta. Ett par svarta läderstövlar, men, vad står där bredvid? Inte är det ett par svarta stövlar va? Är dom i plast, nej men, förändring. I'm stunned!

Jag kunde för mitt liv inte skilja de olika paren åt, trots de olika klackhöjderna, och de olika höga skaften. En del hade många spännen och snören, en del inga alls. Ändå tycker jag att de såg precis ut som alla andra.

Jag älskar skor, verkligen -.-

Protestera med mig och gå barfota hela vintern? (a)

Kommentarer
Postat av: Ciniz

njaa, vet ärligt talat inte om jag vill det.. min vänstra lilltå är frösen utav sig ;P

2008-10-09 @ 18:48:17
URL: http://ciniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0