I just want to be saved

Alla har vi sett filmerna, läst böckerna, hört musiken om kärleken. Om att ge allt för varandra. De där sliskiga, slemiga "Alltid vi" tjaffset. Gör det en inte illamående?
Och blir man inte kär i kärleken när man läser sånt?

Jag säger inte att jag inte tror på kärlek, för de gör jag nog, men jag vet inte om det är något för mig. Det går ändå bara snett så fort jag faller för någon, vad jag än gör så tappar de intresset. Jag antar att jag är ointressant.
Jag vill bara bli räddad, vill att någon ska rädda mig från mig själv. Ta mig härifrån. Komma springande efter mig när jag går bara för att säga "hej då, jag kommer sakna dig" och faktiskt mena det. Att skicka ett sms bara för att säga god natt. Ringa nån gång ibland, för att den saknat min röst. Allt det där som man hör om i sagorna.
Allt det där du var förut...

Men fantasier och drömmar är inte verklighet. And they never will be....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0