Städa

Ehm..
Idag kommer Susan, vilket ger mig en väldigt stor anledning att röjja mitt rum så att det ser respektabelt ut. Då slog det mig att jag är vidrig xD Det är saker ÖVERALLT i mitt lilla rum, och bl a hittade jag en kopp oboy. Jag tror att jag drack oboy någongång i början av veckan. Det var fortfarande oboy kvar i muggen, och det luktade... Ehm.. Mindre smickrande kan jag väl helt enkelt säga. Jag kommer aldrig klara mig ensam xD

Jag tror inte jag vill bo med mig när jag blir stor

Kan man slänga ut sig själv ur sitt hus?? xD

Kommentarer
Postat av: Ciniz

ledsen, men jag tror det blir svårt gumman ;( bo med sig själv o sen slänga ut sig själv..kan lika gärna försöka slänga ut badkaret genom badrumsfönstret själv..låter lika troligt xD;P älskar dig gumman =)

2008-10-08 @ 18:06:31
URL: http://ciniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0