Göra Saker

Nu Finns vi.

365karlstad.blogspot.com

Titta bara :D


Idag har varit en bra dag. Jag Gjorde en sak. Jag städade, och tvättade för hand. Och dansade runt =)
Och åt en glass med en av planetens sötaste flickor. På riktigt.
Jag lyckades även tvinga undan mina (jagvillstrypahonomochsamtidigtkramahonomtilldöds) impulser, som jag fick när jag mötte mitt nya förflutna. Det var duktigt gjort av mig.
Jag har även lyckats spontanträna idag. Vilken kreativ eftermiddag. Geografin däremot (som skulle göras) gick det sämre med. Men det var räknat med =)

Jag tror jag börjar inse saker också. Att jag kan vara ensam, till exempel. För JAG klarar mig själv, och mina dagar kommer bli som dom Bästa Jävla Dagarna Någonsin om jag gör dem till det. Och det ska jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0