Tillfälligt stop @ home

Tillfällligt hemma. Efter en vecka i Stockholm, innan ytterligare en i Uppsala. Packa upp, packa ner.

Stockholm var underbart. Som vanligt. Det är fortfarande min absoluta favoritplats på den här planeten.  Prideveckan var inte som något Pride jag varit på förut. Första kvällen som arbetare i tältet utspelades jämsides med Stockholm Prides Schlagerkväll = Shirley Clamp, Magnus Carlsson, Sarah Dawn Finer, Alexander Ryback, Charlotte Perrelli, Joanna, Molly Sandén (?), Alcazar, and so on. Utan att kunna fly. Någonstans alls. Med en samordnare som försökte tvinga mig att lämna ut mig totalt till några människor med kamera, som inte var från tv eller radio. Det var den enda dåliga kvällen, som tur var.

Prideparaden var vacker. Tror jag. Folk var för fulla efteråt för att vara kontaktbara. Utom några få, som vi talade med. Det var trevligt att diskutera Kvinnor som har sex med Kvinnor. Och män som har sex med män.
Över 115 personer pratade jag sex med. 115 jävla personer. En jävla massa frågor. En satans massa sex. Jag är galet trött på sex. Just nu åtminstone. Glad att det är över, faktiskt.

Stockholm i bilder:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0