Rita mera


Gammal skiss av lilla Pontus


         


Jag har stora mängder tid. Därför skapar jag :-) Är jag så värdelös på min fritidssyssla som jag tror?

Idag blev en konstig dag. Inte bara på grund av att jag var så förbannat trött, eller på grund av att jag inte hörde larmet på mobilen imorse. Mest var det nog den där drömmens fel. Jag skyller allt på den i alla fall. Det låter logiskt, nästan.
Men den var mysig <3.
Spenderade bussresan hem talande med en tjej jag inte haft kontakt med på över ett och ett halvt år. Det var mindre trevligt, faktiskt.

Sova vore skönt. Väldigt skönt. Godnatt?


Kommentarer
Postat av: Peter

Tror du e bäst faktiskt!

2009-02-06 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0