Efter - helgen - tankar

Söndag kväll.
Söndag efter en hektisk helg med Malins 18-års kalas och Örebro-resa.
Söndag i ensamhet efter konstant kontakt med männskor i flera dygn.
Söndag med kikhosta.

Det blev åtminstone en mycket trevlig helg, trots hosta tills jag nästan dog i sina perioder. En diagnos har jag fått också. Kiknar av skratt (hahaha) Men om ca 2 veckor är jag ingen levande pesthärd längre. Och slipper förhoppningsvis också hostan. Men om någon jag träffat under veckan framåt om 5-15 dagar skulle känna sig lite förkyld och hostig (!) så kan det vara värt att kolla upp, kanske. Det går att mildra, har jag hört. Synd bara att inga läkare räknar med att man ska ha fått kikhosta. Jag vill gärna inte smitta någon i onödan.

Jag blir lite förvånad ibland. När människor inte beter sig som de brukar. Det förvånar mig mycket. Mest förvånad blir jag när JAG inte beter mig som jag brukar. Det händer ibland, dock inte så ofta. För övrigt har jag svårt att tala i telefoner. Det hade inte med saken att göra.

Nu ska jag, i lugn och ro, trippa ner och koka mig en kopp te. Tror jag. Tillsammans med Maja Gullstrand och en filt kompletterar det en härlig helg.
I'm so in lalalalalove with you
Lite mer som henne skulle jag vilja vara. Unik. Och vacker.
Just vacker skulle jag vilja vara.

Kommentarer
Postat av: Samulol

Krya pa dig, kikhosta ar hemskt. Och grattis pa artonarsdagen lite forsent.

2009-03-25 @ 13:46:20
Postat av: Samulol igen

Kom pa nu att det nog inte var din artonarsdag, grattis till vem det nu var. Hettan gor en lite seg i huvet

2009-03-25 @ 13:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0