En bok?

Jag går runt i mitt privata bibliotek, mitt hem, och letar efter en bok. Känner på ryggarna, söker efter den där boken som kan suga in mig så att jag glömmer bort mig själv. Om jag finns. Jag vill försvinna en stund, glömma mig själv i en annan värld. I en annan människas verklighet. Den boken söker jag efter. Letar överallt. Och vi som har så mycket böcker.

Ändå kan jag inte finna den.
Så jag går tillbaka till den riktiga verkligheten för att finna en lösning på mitt problem någon annanstans.

Kommentarer
Postat av: sara

svar: nej, filmen var faktiskt riktigt bra. jag skulle till och med kunna tänka mig att se den igen :)



(och twilight-boken har jag hört att man drömmer sig bort ordentligt i och tappar sin egen verklighet för en stund. om du nu ville ha en sån bok ;)

2009-05-10 @ 10:44:59
URL: http://slitet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0