trollblommor och blooooood

Jag vet att jag stavade fel. Man får stava fel när man pluggar religion för fulla muggar, trots att papprena är i skolan och man egentligen har lite koll på det mesta. Hoppas jag.

Jag hatkärlekar på måndagar. För jag tycker om att gå dit. Inte matten, eller det jättelånga hålet. Fast jag tycker om hålet för att jag kan äta Ben&Jerrys och ta det sådär galet lugnt och skönt då. Mest tycker jag om fotoA. Särskilt just nu. Labbvätskor och skarpa bilder är underbart att få fram. Det är som magi på riktigt. Jag har en hel bunt bilder med mig hem nu. Jag tror inte att jag fick ta hem dom egentligen, men jag tyckte om dom så mycket. Tänk så mycket lite ny framkallningsvätska kan göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0