Feghet och födelsedagar

Jag förstår inte varför man ska skicka otrevliga kommentarer anonymt. Betyder inte det att man inte står för vad man säger? Fegt ärre iaf. Dessutom kan jag säga att bilden ligger där för att den ÄR höst. Och för att jag blir glad av den. Jag tycker att glädje är viktigt.

Annars tycker jag om födelsedagar. Åtminstone litegranna. Trots att jag får panik i tårna. Men mina bröder kom ihåg mig, och mina vänner firade mig, och släkten kommer imorgon. Stockholm på lördag. Filmnatt på tisdag. StudentFEST på onsdag. Och jag kommer in =) (detgörintehan, haha)
Lovet kommer bli toppen <3



He's a scumbag don't you know?

Kommentarer
Postat av: soph

Det var inte helt anonymt, det är uppenbart att det den håriga bakdelen på en honhund.

Dessutom skrattade jag litet åt det hela.

Det är alltid kul när folk tar sig själva på stort allvar.

Eller sina pojkvänner.

Men jag tycker om höstbilden.

Och gosedjursbilden.

Och födelsedagskram (:

2009-10-22 @ 22:40:09
URL: http://siegheilmf
Postat av: W

Haha

Skrattar med Sophia

Jag tycker inte om honhundars håriga bakdelar :o

2009-10-22 @ 22:48:39
Postat av: hon som ni kanske trodde kommenterade det där

Om ni typ uppfattade fel, för det var inte jag. Det var en kompis. Men jag kan inte förneka att jag blir fundersam av allt det här. Faktiskt.

2009-10-25 @ 18:09:22
Postat av: hon som ni kanske trodde kommenterade det där, igen

Sen kanske jag har missförstått en del, vem vet. Men det mesta verkar ganska uppenbart. Fast jag tänker inte gå runt och vara sur, isåfall känner jag mer dåligt samvete än ilska.

Ha det fint.

2009-10-25 @ 18:12:36
Postat av: soph

om den som tror sig vara åsyftad är den jag tror det är, så trodde jag faktiskt att det var en kompis till denna någon som skrev den relativt barnsliga kommentaren, för den som skrev kommentarerna ovanför är någon jag inte alls har låga tankar om. Faktiskt. Till skillnad från de tankar jag hyser om somliga :U

2009-10-26 @ 20:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0