Magnetröntgenochoperation

Jag skriver en novell. Till skolans novelltävling, tema: Möte. Det går inte särskilt bra, men jag har åtminstone 8-10 idéer att spinna vidare på.

Idag var jag också och hälsade på Ortoped-Dick. Han sägs vara duktig på att bedöma fötter. Och så kan det ju kanske vara. Mig ska han skicka på Magnetröntgen, och sen ska dom skära i mig. Oavsätt om de hittar någon extra muskel eller ej. För OM det är en extra muskel på min vad-häl-whatever så ska den bort, och om det INTE finns någon ska de skära sönder några senor. Men sen ska jag förhoppningsvis kunna springa igen. Det vore underbart.
Jag behöver springa sönder allt.
Spränga sönder allt.

Fördetgörmigliteräddmenrädslaärmänskligt.

Kommentarer
Postat av: spara

låter läskigt!

2009-10-19 @ 19:36:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0